Ut på kvällsrundan snart..

Jo, det blir att snart sticka ut på kvällsrundan, vill görat så tidigt som möjligt! Hoppas jag inte får skoskav av mina nya skor, men än så länge har jag inte fått det, och var ju ut och shakade loss i lördags. Ska ringa mor min, denna gången med ett ordentligt syfte, en inköpslista. Grejen är den att jag kommer hem fredag kväll, och på söndagen åker vi till Thailand, och jag vill inte glömma viktiga saker som tex tandborste, (kommer att slänga min här, den är  månader och tar för mycket vikt!), deo, min är nästan slut här, så ingen idé att släpa med hem osv. Hoppas jag inte glömmer något bara :) 

Idag hare inte hänt så mycket, vaknade i morse (halv sju!!!!) av att jag var spyfärdig, mådde något enormt illa. Men fick pallra mig upp ändå och ta fram frukost och sådana saker som jag dagligen gör. La mig en stund efter jag gått till skolan med barnen, för jag mådde verkligen illa. Men eftersom jag tvättar lakan på måndagar så var jag tvungen att ta mig i kragen och fortsätta jobba. (alla andra dagarna kan jag göra jobben några timmar innan jag måste hämta barnen, men lakanen ska ju tvättas och torkas!) Illamåandet försvann, men istället kröp en kämpig mensvärk fram, så när jobben var klara var det att lägga sig i sänga igen, duscha lite, vila lite osv!

Håller också på att översätta en bok för lite extra cash, I har nämligen en svensk bok som bara finns på svenska som han vill ha på Engelska. Han hade problem med att översätta då han inte har ett svenskt tangentbord osv, så han föreslog att jag skulle översätta den. Det går ganska bra faktist, inte så svårt som jag trodde det skulle bli. :) 

När jag kommer hem till Sverige igen ska jag titta på lite Eclipse, så jag får se lite mer Jackson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0