Packning pågår!

Jodå, om mindre än två veckor åker jag hem till kalla Sverige. Det är ju iofs ganska kallt här nu igen, början av förra veckan var det mellan 10 och 15 plusgrader, nu ligger vi på nollan tyvärr. What goes up, comes down. Sen är det OCKSÅ mindre än två veckor tills vi åker till THAILAND! Kommer bli så sköööönt! Men sen är det tillbaka till verkligheten och jag behöver ett jobb, och har sökt så mycket jag kan här på andra sidan havet, men har inte fått napp än! Får se vad dom säger på arbetsförmedlingen! 

Så, jag har börjat packa, både för Sverige och Thailand! Halva är för Thailand, och halva är resten som ska hem, frågan är ju bara vad som ska slängas och vad som ska sparas. Ska ge några saker till Sandra, till exempel hårfönen, den kostade mig bara 8 pund när jag kom hit, så inget att dra på för mig. Men Sandra kommer ju vara kvar ett tag till! Sjukt att jag bara har en helg kvar här, sen åker jag nästa fredag. S-J-U-K-T-!

Tråkiga nyheter är också att min kamera har börjat "cpa". Jag vet inte vad det är för fel på den, men det verkar som att inte skärmen funkar som den ska. Hur ska detta gå? Ska ju Thailand, UTAN KAMERA?! Buhu, visserligen är det massa andra som följer med som har kamera, men det är aldrig samma sak när man inte får använda sin egna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0