OJDÅ, VAD HÄNDE DÄR?!

Jo, jag tröttnade helt enkelt på min sticky dashboard, men nu har jag typ "leat" upp den på något sätt. Ibland så fastnar tangenterna till ordentligt, och det låter förjävla mycket när jag skriver. Men datorn funkar i alla fall, det måste väl ändå betyda att den överlever ett tag till?! Ska ha kvar den så länge jag kan faktist, tror att det enda som kan stoppa min dator är om den börjar rosta. 

De senaste dagarna har jag lagt mig väldans tidigt, mellan åtta och elva. VARJE DAG. Men H's humör blir bara värre och värre för varje dag som går, och det sliter ganska mycket. 

I Tisdags var jag och Sandra på Jamie's Italian, god mat. Men det är lite för mycket pengar för lite pasta, iofs tog jag förrätt med. 15 pund ungefär gick allt på, så käkade vi efterrätt på Nandos. Morotskaka, mums!
På blir det att åka in till London, ska strosa runt i Notting Hill, kika i affärer på ett köpcerntrum och titta på film. På söndag blir det att åka till Ikea, käka lite svenskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0