Kul helg

Helgen har vart mysig och rolig, men vad snabbt det gick!

Igår försov jag mig, men tog mig in till Guildford och mötte Sandra, köpte ett par vita converse (40 pund) och starkitet från I.D bare minerals (48 pund). Skulle köpa sandaler på primark med, men var för lång kö! Vi åkte hem till Sandra och käka mat och fixade oss och förfesta. Åkte sedan in till Weatherperson och kissade och så, sen stack vi till Dusk och dansade, aaaaskul. Sandra kom på att hon glömt nyckeln dock, och vi visste inte om vi skulle komma in när vi kom hem. Åt på burger king, åkte taxi hem och dörren var låst! Så jag klättrade upp över staketet (som var högre än mig) med hjälp av sandra, och låste upp grinden, så gick sandra och kände på alla andra dörrar, EN VAR ÖPPEN!

Idag var vi på IKEA, kikade runt lite, käkade köttbullar och köpte svenska produkter. :) Gick även på bio, hereafter, öh, dålig film. Se den inte.
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0