Är tillbaka i England nurå!

Fast det har jag ju vart sen dagen innan nyår! ;) Men den visan drar jag en annan gång, men kan ju uppdatera om varför det inte blir många inlägg framöver; min dator fylldes med juice/vodka, dog, mimmi skruvade isär allt som gick, väntade två dagar, skruvade ihop igen och den funkade. Men tangenterna är sjukt sega, och jag antar att den kommer att dö på riktigt inom en snar framtid. Hoppas jag klarar mig tills jag kommer hem! 

Igår vart jag ut med Sandra i Guildford. Vi var på wetherspoon och Dusk, det var azum fast James var läskig, han hade stora fötter. Gick dock sista vägen till huset utan skor i natt då jag inte pallade klackarna sista vägen, som tur är så är det plusgrader i detta land! Vaknade lite till och från idag, men när Sandra klampade in så vaknade jag for real! Vi tog oss sakta men säkert in till Guildford och käkade Nandos och tittade på 127 Hours. Asgott och bra film, lite läskig då den var ganska.. rå kan man väl säga? Men en bra film! :) 

Kommer nog leta upp en sådandär lista jag svarade på förra månaden då jag kommer ha svårt att veta vad jag ska uppdatera med, kommer nog också samla ihop mina favorit bilder från Nyåret med mina bästa vänner! (dock alla bilder från vännerna, då jag inte använde min egna kamera!)

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA! James var låäskig jaaa men sexpacket var läskigare ;)

2011-01-08 @ 21:07:18
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0