Min sista helg här i England..

Jo, det är min sista helg nu, för om exakt en vecka så sitter jag på flygplatsen och väntar på att åka hem. Det kommer vara sorgligt då man lärt känna så fina människor här, men känns ändå skönt att komma hem också. Ska bli gott med svensk mat, att prata svenska (fast jag gillar engelska väldigt mycket!). Ska bli väldigt kul att åka till Thailand as well, åh så spännande! 

Ikväll ska jag ta mig mod till att köpa hämtmat på Nandos, för Sandra passar barnen i familjen hon bor hos, så jag ska åka dit och göra na sällskap. Sen ska vi käka god mat och tjattra, som vanligt. Hoppas jag vågar! Ska sova hos Sandra då vi ska till Isle of Wight tidigt imorn, en till tjej skall även med. Det ska bli jättespännande!

Ha en fin helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0