Kommer jag ens kunna komma hem?!

Jag har inte en aning om jag kommer kunna komma hem. De två senaste dygnen har flygen mellan stansted och göteborg city varit inställda, och det ska snöa imorn igen. Tänk om jag inte kommer hem. Då kommer jag seriöst att gråta. JAG VILL HEM FÖR BÖVELEN! En har dock fått flyga till Landvetter istället, vilket är helt okej om det gör. BARA JAG KOMMER HEM, HEL OCH BEHÅLLEN.

Sitter i sängen och stickar nu, har börjat på andra sockan nu, om jag stickar hela dagen imorn kanske jag kommer bli klar innan jag lämnar för hemfärden. Det hade varit awesome.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snön bara förstör. Snön här också. Det har snöat konstant sedan jag kom hit, du vill inte veta hur mycket snö vi har.. föör mycket, jag kommer bli insnöad och snön på gården är snart upp till fönstren för faen.

2010-12-20 @ 10:18:55
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0