♥ Dag 26 – Mina rädslor.

Jaaao, några rädslor har jag väl. Flyga tillexempel, är livrädd för att flya. När jag flög hit hade jag tur, Annas kompis skulle med flyga ensam så vi höll oss till varandra och snackade under hela resan. Det var awesome! På Tisdag ska jag flyga helt själv, och jag är rädd redan nu. Det finns en liten klump i magen som klämmer. Mest för att det ska snöa. Jag har flugit mycket i det senaste, och ska flyga ännu mer. Augusti - September Rhodos, Oktober hit, December Sverige och tillbaka, Febrauri Sverige - Thailand, Mars hem från Thailand. Flyg, flyg, flyg, flyg, flyg, och har jag nämnt att jag är rädd för att flyga? 

Sen ogillar jag mörker väldigt mycket, jag är en liten fegis förstår ni ;) När jag var liten så trodde jag att det var något under min säng som var farligt, så jag fick inte ligga med någon kroppsdel utanför sängen, för då skulle den under sängen dra ner mig. Jag kallade den Lucas, haha. 

Face your fears! Det gör jag, jag hade aldrig kommit hit om jag inte tagit planet, jag hade aldrig kommit ut huset om jag inte gick ut i mörkret varje dag. Visserligen är mina rädslor vanliga, och kanske töntiga för vissa, men jag är verkligen rädd för att flyga, och för mörker.

Kommentarer
Postat av: skiten

hahah, du är söt! och duktig som vågar :D

och nästa gång lucas är framme så ska jag spöa upp honom :D

2010-12-17 @ 10:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0