if you don't live for something, you'll die for nothing

Idag när jag vaknade så stod flingorna redan på bordet, och ungarna var väldigt duktiga idag. Behövde inte säga till mer än tre gånger när vi skulle gå (brukar få tjata som in i bomben) plus att ingen bråkade. Det var första dagen sen jag kom hit dom inte bråkat på morgonen över något. Kan tex vara tandkräm, mjölk osv. Alltså vad som!

Det var jäkligt kallt idag, så har sprungit runt i huset med leggins + mina långa pjamasbyxor. Ska nog ta mig in till primark och köpa ett par mysbyxor så jag slipper frysa. Har ju bara leggins och strumpbyxor. Värmer ju typ ingenting. Haha, kanske ska ta och se om jag hittar mig ett par jeans med, skulle behövas. Jag gillar inte jeans, men jag måste ha något som jag kan gå utanför dörren med som inte är leggins/strumpbyxor. Tvättmaskinen har gått i sönder också, men jag tror inte det var jag, men det betyder iaf att jag inte har tvättat mina saker idag. Vilket gör att jag har inte många kläder kvar. Behöver mer! Men när jag åker hem för jul, då ska jag dumpa massa kläder hemma så jag kan handla mycket här! :)

Nu ska jag ut och gå, även om jag fryser. Behöver motionen, sitter ju fan bara här annars. Kanske ska ringa till mamsen, sist ringde jag mimmi istället för mamma, haha. (jag saknade mimmi mer än dig mamma!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0